EN HÄRLIG DAG I KÙTNA HORA.



- Ahoj! -som man säger här i Tjeckien.
Det har varit en toppen dag här i soliga Kútna Hora och vi har lyckats shoppa lite. Besökt en vacker kyrka, ätit på en mysig uteservering, druckit cappuccino med chokladmousse, fotograferat, filmat, varit på utställningar och sprungit runt på små charmiga gator i shorts och linne. Helt underbart och mysigt är det här. Man vill bara fotografera varje fönster, dörr, vägg, skylt, uteservering, ALLT!

Kom nyss hem efter att ha varit på benen sen kl 09 och sitter i sängen med kanderade nötter och kollar på den polska kanalen. Har även filmat hotellrummet vi bor i som jag kommer lägga upp på datorn så fort jag kan!

Men än sålänge får ni nöja er med en bild på glada mig dagen innan vi åkte hit.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SJUKT SÖT ÄR DU REBECKA!

2011-10-02 @ 22:46:41
Postat av: Fiffi

Fin bild, och jättefin blogg. Tittar in då och då och du har alltid så mysiga foton.



Kram på rej

2011-10-04 @ 10:00:59
URL: http://sofiastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0