VÄCKT.



- Jahap. Då hände det igen. Idag tänkte jag ta en rejäl sovmorgon eftersom jag kommer ha fullt upp resten av veckan. Men nej, det tillät inte världen mig. Istället så är det någon som står och borrar och bankar utanför mitt fönster och brorsan springer in och säger med en oroväckande röst att någon är utanför mitt fönster. Så jag drar mig sakta upp ur sängen för att se var som försiggår mitt under min planerade skönhetssömn.

Drar upp persiennerna och till min stora förvånelse ser jag ett skrev upptryckt mot mitt sovrumsfönster.
Yes, that's right. Ca tio över 08 vaknar jag av att en man trycker upp sitt skrev mot mitt fönster och borrar och pratar högt med någon nere på gatan.

Efter ett tag förflyttar han sig och jag springer fram att öppna fönstret för att vädra lite i mitt varma rum.
Men då har han istället tagit plats vid brorsans fönster och röker så det kommer in röklukt i mitt rum! Där gick droppen..
Skrev en arg lapp och tejpade upp den i fönstret med texten: RÖK INTE HÄR UPPE. & VARNA GÄRNA NÄSTA GÅNG NI FÖRSTÖR MIN ÄNDA SOVMORGON.

Nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe och lyssnar på låtar från 1999, nostalgi.

PEACE.


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

det var så lite så =)

2011-10-31 @ 09:50:13
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: Daniella

- Glad Halloween önskar jag dig :D

2011-10-31 @ 11:01:35
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jag har inte blogkeen men du om du följer mig på bloglovin så följer jag dig på blogkeen :) säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig

2011-10-31 @ 16:30:38
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0