PRÖVAT FETA KLÄNNINGAR.



- Oj vilken dag. Efter skolan drog jag ner till stan för att pröva lite balklänningar med Chicca, Daniella och Noemi. Hittade några favoriter vilket jag inte trodde att jag skulle göra. På ett ställe gick kvinnorna loss på mig och ville att jag skulle pröva en massa enorma konstiga klänningar och jag gjorde det för skoj skull. Fan vad kul det var! När jag väll var igång ville jag pröva ännu fler annorlunda grejer vilket slutade att jag stod och poserade i en bröllopsklänning.
Yes, ni läste rätt.
Rebecka, i en klänning, i en balkvällning, t.o.m  bröllopsklänning och Chicca var i farten med kameran.
Nu sitter jag förväntansfullt och väntar på att hon kan skicka bilderna så att jag kan ge mamma hjärtattack, haha.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jäklar vad mkt :D

2011-10-25 @ 18:34:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sara

Underbara bilder :)

2011-10-25 @ 21:56:19
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Al

va grymma bilder :)

Jag är 22 år, jag vet det är lite väl ungt för att vara gift :P

2011-10-27 @ 17:20:48
URL: http://fashionmanners.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0