HEMMA FRÅN FOTOGRAFERINGEN.



- Heey alla! Nu är jag hemma från dagens plåtning och är skithungrig.
Kl 10 var jag på salongen då Linus började med att klippa topparna på mig och fixa håret lite. Sedan kom make up-artisten och sminkade mig. Ska jag vara ärlig så gillade jag inte den sminkning jag fick. Visst att tjejen var duktig och varit i den branchen i flera år. Men jag tyckte inte sminkningen påassade till kläderna, min hudtyp och ögonen då jag såg tröttare ut än när jag kom osminkad dit. Så ni kan ju gissa vad det första jag gör när jag kommer hem, går in på toan för att torka bort den lager foundation som jag hade över hela ansiktet.

Ska lägga på min egna sminkning nu istället så jag ser piggare ut. Som på bilderna ovan.
Förresten, backstagebilder kommer så fort jag hinner fixa med de.

Det var jag, Jamil och tre andra modeller som fotograferades i studion hos duktiga fotografen Jocke.
Berättar med en annan gång.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

fina bilder :)



allt bra? :)

2011-10-22 @ 17:55:54
URL: http://autophoto.blogg.se/
Postat av: Jamil

Längtar tills vi får dom redigerade bilderna :D Jag dog älskar kommentaren också haha! du e la för go <3

2011-10-22 @ 18:40:36
URL: http://www.finest.se/jamilberglund
Postat av: bella

har du köpt den tröjan på ginatricot?:)

2011-10-23 @ 17:04:15

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0