PHOTOS FROM THE TRAIN AND LITTLE ABOUT THE HOSPITAL VISIT.



- Ett gäng bilder från tågresan ner till Lund i lördags.

Nu har jag nyss kommit hem från sjukhuset där jag tog ett par till prover för allergin. Vi vet fortfarande inte vad det är för fel på mig och dagens tester visade inga resultat. Det är nog 3e eller 4e sjukhusbesöket i år..
Men jag träffade fina vännen Jamil där vilket är ett plus.

Nu sitter jag och vilar och har ont i magen men ska snart till skolan och därefter till stan för möte/fika med en vän.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

Jag sminkar mig då och då bara :)

2011-05-02 @ 14:13:11
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0