LITE OM MODEVISNINGEN.



- Hemma från modevisningen nu. Kl 08.10 började tjejerna tupera mitt hår och sedan sminkade de en del och jag fixade fransarna och läppar. Vi hade fyra visningar och alla gick jättebra. Dock hade jag sjukt ont i fötterna och håret var ganska tungt. Det roligaste var när vi skulle käka i stan och alla kollade pekade och kom med komplimanger till mig, haha. Vissa fotograferade även.

Sedan blev det plåtning och inspelning under modevisningen på catwalken.
Men nu är jag helt trött. Kommer lägga upp bilderna när jag fått de.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: linda

så fin !:)

2011-05-28 @ 16:36:51
URL: http://lindakhazal.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2011-05-28 @ 18:47:29
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0