KONSTEN ATT SÄTTA IGÅNG LARMET PÅ SKOLAN.



- Haha.. Jag är ju bara för bra. Efter Sture på Stan så drog jag till skolan för att göra ett prov. Men så kom inte min lärare och en annan kompis kom förbi som också skulle göra prov. Jag väntade i ca 30min och tillslut tog vi och letade för nog tredje gången i byggnaden efter honom. Efter ett tag fick jag damp och började banka och dra i handtaget så dörren åkte upp och sen smög vi in på rummet för att se om någon var där. Då började det låta utifrån rummet.
Gissa vad jag gjorde? Satte igång inbrottslarmet i hela byggnaden så det lär sjukt jävla högt.
Vi fick hålla för öronen och springa ut ur byggnaden. Lika så gjorde några lärare som var där och tack vare mig gick Sture 2 000kr minus. Haha, sorry. Tillslut fick min ena fotolärare vakta mig när jag skulle göra provet.

Drog hem och sen drog jag på Combat-träningen. Därefter värmde jag en stor portion näringsrik mat och sen in i duschen. Nu är jag helt slut för idag och ska försöka lägga min innan kl 23.30 vilket nog inte kommer att hända.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Härligt:D

2011-06-01 @ 08:52:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Bra där att få igång larmet! haha



Med mig är det bra också. Träningen flyter på ser jag!

2011-06-01 @ 09:35:00
URL: http://slipsens.se
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe okej, haru fint väder hos dig? :)

2011-06-01 @ 11:19:19
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg och även en dagens blogg tävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dig:)

Eller så kanske du vill göra ett bloglovin byte?:)

2011-06-01 @ 20:52:51
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0