23th.


- HAHAHA. Måste bara lägga upp denna bilden som jag glömt visa upp. Fett kul.
2ans klassfoto i höstas då våran tjejklass klädde up sig till killar.

Familj, vänner och bekanta tyckte att jag blev bra som kille och sjukt lik. Ska man ta det som en komplimang eller inte? Hahah.
Fick låna kläder från kompisen Fredrik som har den perfekta skate/rock/hipster stilen enligt mig. Idag äger jag allt jag har på min förutom tröjan, hah.
Om ni allt för dåliga för att hitta mig på bilden kan jag ju säga att jag är the brownie, sen hittar ni säkert. ;)

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Julia<3

sv. nej jag skojar inte, och jag frågar helldre dig ! . ;)



vad har du för redigerings program ?

2011-03-23 @ 21:08:57
URL: http://gommianka.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fick hem mina skor idag! Vad tycks?

Kram

2011-03-23 @ 22:54:56
URL: http://urmittperspektiv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0