NOEMIS 18års MIDDAG #3.



- Här är de sista bilderna från Noemis 18års middag.
Sitter på fotolektionen just nu och har sjukt ont i huvudet. Varför detta? Har ju väldigt sällan ont i huvudet men nej nej grannarna renoverar ju badrummet och stänger av vattnet ibland och nu har de borrat och bankat i konstant två dagar heeeeela tiden. Så idag vaknade jag av borren och mitt huvud sprängdes lite smått. Sitter här och lider lite, eller nej. Ganska mycket faktiskt... Vill hem och vila. Eller vill jag det? Tänk så borrar de ännu mera? Hjälp. Vädret suger igen. Det var ju så jäkla fint vårväder igår och jag var så glad. Inte idag. Det ända som håller mig vid liv en en och en halv cupcake i magen samt Helia och Sofie som tramsar i camen, haha.
Nej nu ska jag renskriva en grej och sedan leta upp en bra svensk fotograf vilket jag inte kommer hitta...
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fjollor de som inte vågade vvara med på gruppbilderna som också var där :P

2011-03-09 @ 20:11:21

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0