LAST NIGHT AND THIS NIGHT, and other stuff...


- Hey everyone! Igår lyckades jag få mamma att kolla två avsnitt av Weeds. De allra första som gjordes. Och ja, hon gillade det! Så än finns det hopp om att få henne beroende av serien, haha.

Avslutade kvällen med massa vatten och det senaste avsnittet av Stylisterna. Egentligen kollade jag bara på det för att härliga Gustav var med och tävlade. Skönaste killen med bästa humorn (min humor) som jag sprang på i Stockholm när jag hängde på Blog Awards.
Men sen ville jag fortsätta att följa Stylisterna och nu är de bara tre kvar!

Nog snackat om serier...
Idag är det fredag och det betyder att det händer något kul på kvällen. Förutom att vi troligen har tvätten i början av kvällen så ska jag även fira en av mina närmsta barndomsvänners födelsedag.
Gud vad tiden springer iväg och alla blir så gamla, haha. 18år är bruden vi firar ikväll.

Och snart springer jag iväg på ensamblen och repar inför våran första spelning.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Denise♥

Hej, var gärna med i min veckans blogg tävling om du vill :D KRAM

2011-03-18 @ 14:20:54
URL: http://niiisans.blogg.se/
Postat av: josse

snygg bild!

2011-03-18 @ 20:45:46
URL: http://jozzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0