FÖRSTA LOVDAGEN - TOPPEN.


- Tjaa. Efter avslutningen drog jag till stan med Sofia och Tilda för att köpa lite studentpresenter och sedan tog jag en latte på Sandys med Linda och hennes kompis. Jag och Linda fick ryck och gjorde en impulsiv hårfärgning. Dock gjorde jag bara lite mörkare i hårbottnen och lite mer lyster i håret.

Efter det drog jag och träffade Jasmine och vi beställde hem massa sushi och drack rosé på balkongen till Lykke Li och KOL. Resultatet blev sjukt flummiga och djupa konversationer och ångest och dumheter man ångrat.

Nu har Jasmine gått ner för att möta upp Frida och köpa cigg. Sen kommer de tillbaka och då ska vi försöka planera ihop något för kvällen.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: yesyes ;)

allt bra? :)

2011-06-09 @ 22:38:27
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Låter som en riktigt bra start på lovet! Hur går det med träningen nu då? ;)

2011-06-10 @ 17:43:42
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0