SJUKASTE KVÄLLEN.



- Vill börja med att säga WOW! Jag hade den sjukaste och festaste kvällen på... 18år haha. Göteborg och Marstrand, ni har inte gjort mig besviken. Festat med massa trevliga människor ch varit med och en hel del roliga saker. En kväll/natt/morgon jag aldrig kommer glömma.

Men varför jag ser så deppig ut på bilden är bara för att jag inte är hemma i Halmstad än och hade bara denna bilden i blogg-arkivet just nu.

Berättar mer när jag kommer hem och då ska jag även få upp några suddiga HTC-bilder.
Snart ska jag säga hejdå till Linda och springa ner till vännen Niklas från Halmstad som också varit här uppe då jag får skjuts ner.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad söt bild på dig!! DU har mycket fina ögon. :)

2011-06-26 @ 20:01:17
Postat av: Anonym

beautiful!

2011-06-28 @ 22:56:33
URL: http://modebella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0