LAST STHLM PHOTOS & MY FIRST POWERNAP.


; Här har vi de sista bilderna jag tänkt lägga upp från Stockholmsdagarna.

- Idag vaknade jag runt 07, fixade frukost, tog det lugnt och drog sedan till skolan då vi bara fikade och snackade på idrotten. Kom hem några minuter i 10, skulle bara lägga min en minut på sängen och slocknade direkt.
Vad hände? Jag som aldrig kan somna på dagen om jag inte är riktigt sjuk somnade på nolltid och vaknade runt halv 12 igen. Framsteg Becka! Det är ju i för sig bra att kunna ta powernap ibland.

Är fett seg i huvudet fortfarande så ska kolla serier och kanske ta en till kopp kaffe.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GALET SNYGGA BILDER REBECKA

2011-06-07 @ 16:16:19

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0