EN FET SAMMANFATTNING AV ''Lill-Lördagen''.



- Heeey guys! Sorry för att jag skjutit upp min lilla historia/sammanfattning av förra natten.
I onsdags var det som sagt ''Lill-Lördag'' och efter att ha fått lite sällskap av J här hemma som klampade Jassie, Jasmine, Tove och Frida in i lägenheten. Jag hade såklart glömt bort tiden helt, haha. I knew it!!

Hur som. Jag och tjejerna körde en ganska kort förfest hos mig och jag stressade som fan eftersom jag inte ens käkat kvällsmat. Men det ordnade sig då jag fick dra och köpa käk på donken för vakterna på Corner utan att behöva visa legg eller betala sent inträde. Så jag och min vän Sandra som jag träffade utanför sprang och köpte käk sedan blev det party all night long fram till 03.30 på Corner med massa härliga vänner.

Förra gången jag var på Corner blev jag förföljt av ca 3 killar under nästan hela kvällen. Vid vissa tillfällen fick några killkompisar komma fram och rädda mig på olika sätt och två vakter fick dra bort en vid två tillfällen.
En annan randomkille gav mig och min vän en lapdance vid baren med efter att jag puttat bort honom ett antal gånger pallade jag inte och fick damp vilket slutade med att jag sparkade killen så han föll in i ett barbord.
Japp, så händer det om de inte fattar ett nej..  ;)

Hur som... Träffade även på en och annan bekant som jag inte snackat med på ca tre år vilket var jättekul nu när vi sågs igen.

Efter att jag och Tove promenerat hem samtidigt som vi sammanfattade natten och alla galna händelser så hoppade jag in i duschen och kl 04 ringde Jasmine och jag fick springa ner i trapphuset med handduk och öppna för henne, haha. Bliv lite girltalk sådär tidigt en torsdagsmorgon. Inte något som brukar hända precis, haha.

And that's my night. Eller ja.. Det jag vågar dela med mig av, haha.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Låter som en väldigt trevlig kväll! :D

2011-06-03 @ 09:51:19
URL: http://slipsens.se
Postat av: lovisa

tack:D

2011-06-03 @ 10:04:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0