ÄVENTYR OCH SAMMANFATTNING.




- Här kommer ett gäng mobil-bilder från de senaste äventyren.

Igår efter 18års firandet blev det käk i stan och sedan efterfest i en sommarstuga. Det slutade med att jag och Victor cyklade hem ca halv 05 i morgonkylan.

Jag vaknade upp kl 15 och fick ångest över att inte hinna kolla balen och att sovit bort nästan alla soltimmar. Så jag fixade snabbt några mackor och la mig nere på gräset utanför huset och lyssnade på musik.

Ska snart ta en dusch när jag druckit upp kaffet som står och vänta på balkongen och sedan gå ner och tvätta kläder.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Du gör mycket härliga äventyr just nu ser jag.



Allt bra då?

2011-06-05 @ 18:38:22
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0