BLOGKEEN BLOGGEVENT.


I bilden med Blogkeen-gänget och Rebecca H. Julia var trött och ''släckte ljuset'' med sin jacka.


Julia och jag när vi skulle ta den första bilden under kvällen. Och det gick ju.. ah ni ser, haha.


Goodiebagsen var klara!


Peter 08, Kissie, paparazzi Poppe var på plats och minglade i solen med resten av gänget.


Lika så gjorde den unga modellen och bloggaren Viktor F med sin bloggkompis Isabelle.


Julia hjälper några bloggare att registrera sig på Blogkeen.com


En del av finest.se -gänget.


Jag och min BF Jason Derulo hängde lite, haha. Och han slängde en komplimang till mina ögon att de var väldigt annorlunda och vackra. Yeey, starstruck.


Jason Derulo och snygga Julia.


Jag fixar lite sponsring.


Peppe som är bäst på att hitta drama intervjuar och filmar Jason.


Jamalde, Nicky Sthlm och komikern/bloggaren Per-Robin.


P-Robin, Kristin, Magnus & Julia.


Sköna P-robin (ni missade väll inte honom i Anna Anka söker assistent?), Kristin från Paradise Hotel och Blogkeen-Magnus.


Jag i slutet av bloggeventet.


Oh noooo, Paparazzi!


Fina Julia.

Carro från STYLISTERNA på Kanal 5. Denna grymma tjej på tvåa i tävlingen.


Mitt och Juilas hotellrum. Sjukt charmigt.


Jag och Julia fixar oss inför kvällens festligheter.

Sådär, där har ni alla mina bilder från systemkameran. Senare kommer mobilbilder från natten och även Julias bilder.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: L I S A ♥

- Haha, japp! :D

2011-07-07 @ 16:11:12
URL: http://magiclisa.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej, jag själv åker till Turkiet om tio dagar. Ska bli riktigt nice! Har du varit i Turkiet någon gång? Och i så fall vart och vad tyckte du? :) Ärligt alltså, hehe :P Massa kramar!

2011-07-07 @ 19:01:28
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: EMMAS!

åh var det roligt att vara där? :D:D

2011-07-07 @ 19:46:00
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tvåan av Stylisterna heter Caroline och inte Louise så du vet :)

2011-07-07 @ 22:59:18
URL: http://primms.blogg.se/
Postat av: ♦ ANGELiCA BARWiCH ♦

fint :)

2011-07-08 @ 20:17:55
URL: http://onlyangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0