why so long?



- Vännerna försökte få ut mig på krogen idag men kände att det var bäst att stanna hemma och vila upp sig efter så få timmars sömn.
Saknar redan Stockholm och gillar det allt mer. Det är ju en sjukt fin stad och efter att ha bundit nya kontakter med folk inom media så vill jag dit oftare! Åååh varför ska det ta sån tid att ta sig dit och varför så dyrt?

Men i höst tänker jag åka upp och hälsa på igen.
Imorgon kommer det en bunt bilder från bloggeventet och allt annat galet roligt som jag var med om i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

häftiga bilder!

2011-07-07 @ 11:27:20
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: Mika♥♥♥

Åhh fin blogg!

2011-07-07 @ 12:08:14
URL: http://bestofbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0