LÄNGTAN.



- Det är nu jag börjar känna det på riktigt. Pirret i magen av allt som händer.

Imorgon drar jag och Blogkeen.com till Stockholm för ett bloggevent och annat spännande.
Hemma på onsdag kväll. Kanske en utgång med vännerna.

Försöka hinna med en fotografering eller två under torsdag-fredag. Sedan träffa nära och kära i Halmstad på fredag och köra min sista brakar utgång med vänner.
Och på lördag händer det som jag drömt om i snart ett år...

Då flyttar jag till grekiska Kos i en månad och lever ett liv som inte existerar i Norden i huvudtaget samtidigt som jag utbildar mig till en grym bartender.
Något jag också ser fram emot är att göra videoinlägg från Grekland till er så familj, vänner och alla andra läsare kan se hur jag har det och följa med under en spännande månad.

Längtar.

Kommentarer
Postat av: isabell

hoppas du kommer få det bra nere i Kos Becka!

2011-07-04 @ 22:04:55
URL: http://www.modebella.devote.se
Postat av: Sannalitens.se

Hoppas du haft en fin kväll :) <3

2011-07-04 @ 23:42:27
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: a

hur många besökare har du per dag?

2011-07-05 @ 00:33:02

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0