Our Beach & Pool Party.


Harald & co blev ledsen när de upptäckte att sangrian på stranden var slut. Vi har alltid gratis sangria på stranden varje lördag vilket är en bra förfest.


Jag, Rasmus, Oskar, Keela, två av mina lärare Markus och Mike, m.m. på Sangrian på vår strand.


Kasper gick loss på kameran och tog ett tiotal bilder på Markus, här är några av de, haha.


Johannes, en av grundarna till Bartenderskolan, tredje bästa i världen små showade lite på stranden.


Kasper och Markus brottas som vanligt på stranden.


Pool party at our school.

- Vill inte vill inte vill inte lämna denna ö. Inte om en vecka iallafall. Vill stanna här någon vecka till!!!
Har jobbat på ett ställe som heter Four Roses men hoppat av eftersom jag och Stephanie inte var nöjda med lönen. Men igår fick jag ett nytt jobb på ett av de tre populäraste ställena i Kos. Så ikväll blir det förhoppningsvis min första kväll som riktig bartender på ett fett partyställe.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: angelica; photo&FASHION ♥

o va roligt du ser ut att ha det!:D

2011-07-31 @ 19:47:42
URL: http://onlyangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0