LIVING A GOOD LIFE IN GREECE.


Häng på Le Cafe som ligger 20m från lägenheten. Det är härifrån jag brukar blogga, vilket jag gör nu med.


Några bilder från den bästa skolan, EBS!


Och såhär ser det ut när jag sitter på balkongen och pluggar drinkar m.m.


Middag på fina Stadium med tjejerna jag delar lägenhet med.

Ännu en bildbomb från varma Kos. Jag har det toppen här och lever ett liv som är rikt på underbara människor, värme, spänning, och äventyr. Skolan är hård och det händer att vi kan bli sågade om vi gör något fel lärarna kan ta ens drink och kasta den och skrika.
Men när allt går bra eller när skolan är slut och man träffar de på fritiden på Barstreet eller på stranden är de hur sköna som helst. Bättre lärare får man verkligen leta efter.

Nu ska jag betala mig freddo cappuccino och sedan gå upp till rummet för att fixa mig inför kvällens utgång trots all drama som hänt. Och då syftar jag på det som hänt i Norge, Amy Winehouse död och killen från skolan som försökte ta självmord igår natt.

PEACE & LOVE.

Kommentarer
Postat av: Tove

whaat ? vem försökte ta självmord ?

& fuck u förresten som har det så jävla gött <3 hehe!

2011-07-24 @ 08:40:38

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0