FÖRSTA EXAMENPROVET & JOBBERBJUDANDEN.



-

- Heey everyone! I'm having a great time in Kos och living the life.
Dock känner jag att jag börjar bli lite sjuk igen. Antagligen för att en av tjejerna jag bor med är fett sjuk och många andra i skolan med.

Igår hade vi det första examensprovet av fyra och av ca 90 pers var jag en av de 10 som klarade det. De som inte gjorde det fick en ny chans idag och en sista imorgon.
Jag vart så sjukt stressad inför det första examensprovet så jag hade ont i magen från att jag vaknade fram tills att jag stod vid bordet med alla flaskor och måttglas. Det examensprovet vi had var Freepouring. Jag hade bara övat på lektionerna och en stund på skolan på söndagen (dagen innan provet) och förvånansvärt så blev jag en av väldigt få som klarade det! I'm sooo happy. Så jag och några andra som också klarade det tog en drink på stranden efter skolan och sedan drog vi ut på Barstreet en stund på natten för att fira.

Jag har även fått jobberbjudanden vilket gör mig sjukt glad men får även ångest då resan hem till Sverige börjar närma sig. Men någon kväll ska jag ändå försöka att jobba.
Både som bartender, diskar, inkastare och servitör. På två olika ställen. Ett av ställena var det min freepouring-lärare som rekommenderade.

Nej, nu ska jag snart ta och föna håret och plugga på de nya drinkarna. Ikväll ska jag och Stephanie till Barstreet för att testa på att jobba som inkastare.

PEACE.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0