PHOTOS FROM THE FIRST DAY AT EBS AND MORE.


Natten på flyget från Köpenhamn till Kos med Killian och resten av svenskarna och danskarna som skulle till bartenderskolan.


Vår utsikt från en av våra två balkonger. Helt ok med havsutsikt och Turkiet som granne på andra sidan.


Våra lärare och några elever första dagen på Bartenderskolan.



- Här får ni några få bilder från början av veckan i Kos på Bartenderskolan. Det rullar på och idag hade vi årets varmaste dag. Kommer berätta mer om hur en vanlig dag här nere på Bartenderskolan ser ut eller vecka.

Sitter med Stephanie och Sofia på Le Cafe med datorerna och mobilerna och kollar runt på internet efter det man missat under den senaste veckan.
Men nu måste jag upp på rummet igen och plugga på några drinkar. Ska försöka lägga upp en film från när jag cyklar från skolan/stranden hela vägen hem till lägenheten/hotellet.


Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Den tävlingen är tyvärr avslutad! ^-^

2011-07-24 @ 11:59:15
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0