B L A H


- Coat Topshop, Bag Alexander Wang, Shoes Jeffrey Campbell, Ring Asos, Top Bik Bok.

- Kom nyligen hem från en liten fika på Espresso House med Pilip.
Beställde en Frapino och tror nog det var sista gången. Gud vilken sockenchock jag fick. Känns som om hela magen är fylld med socker nu. Tur att man ska träna imorgon. Dock har jag fortfarande träningsvärk sedan igår. Vet inte om det var så smart att träna imorse då. Fast det var ju ändå inte så länge...

Well well, nu ska jag byta lakan i sängen och plugga samhällskunskap.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Jaha, så du har inte direkt någon/ra favorit serier som du följer slaviskt? ;P



Åh en sån där ring måste jag köpa!

2011-01-25 @ 22:25:23
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0