Från i helgen och tjat om medicinen.



Ph 1: Mårtensson mingelbild.
Ph 2: Lindas cam.


- Jahap. Nu har man avklarat ännu en skoldag och ett läkarbesök.
Fick ju som sagt en ny infektion i huden och fick käka samma antibiotika igen. Men efter att ha tagit tre tabletter så fick jag lite biverkningar. Nämligen nässelutslag som inte var så vanligt. Färre än 1 av 100 drabbas...

Så nu har jag gått och köpt tre olika sorters tabletter som jag ska trycka i mig i några dagar. Och det blir en hel del tabletter dagligen kan jag lova. Tur att alla inte är så feta. Men två feta ska jag trycka i mig som inte går att dela på och jag är sämst på att svälja stora... Help!
_____________________________________________________________________
What ever...
Bilderna ovan är från i fredags och lördags när jag festade till det med dessa tjejerna och ett annat gäng.

Ikväll ska jag träna med Mikaela (blonda tjejen på bilderna) på S.A.T.S. Har nyss druckit en kaffe så att jag orkar med det.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga tjejer!

2011-01-18 @ 12:44:58

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0