This night and day.



- Tja, jag lever faktiskt. Dålig update p.g.a att jag hade Noemi och två grabbar från Falkenberg här och drack.
Sedan drog vi över till grannen Victor och sedan kom gatugrannen Stefan över. En trevlig måndagskväll.
Kvällen slutade med att jag, Noemi, Erik och Cristopher kollade Superhjältarna runt 05 på natten utan ljud, haha.

Vaknade och och käkade frukost samt kommenterade hela Sweet 16 på MTV. Pinsamt program.
Nu har alla åkte och jag får snart besök av en annan vän. Men först måste jag städa lite efter inatt.

Förresten! Ni måste kolla in grabbarnas band.
Cristopher band: Damn Delicious
Eriks band: HelloandSo

PEACE.

Kommentarer
Postat av: gue

trevligt, haha ja asiater tål inte så bra x) vad hittar du på ikväll då? ^^

2011-01-04 @ 17:20:34
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Hanna

hejj! fin blogg! kolla gärna in min! -kommentera-

2011-01-04 @ 19:55:32
URL: http://nooviii.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Nu är dagens Trailer vinnaren uppe tillsammans med ett nytt film tips.

Kom in och kolla om det var du som vann, om inte?

Då kan du alltid försöka igen :)

Kom i håg bara att du måste tipsa om filmen i Dagens Trailer inlägget.

MVH LadyYasmine

2011-01-04 @ 20:20:52
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0