Motivation!?



- Kommer jag klara av det? Att göra ett intensivt boxningspass?
I will try!

Motivation. Det är något jag önskar att jag hade liiite mer av. Men men, vad ska man göra?
Det gäller bara att prestera och fortsätta kämpa kämpa.
Sitter förtillfället nere i fotostudion fram tills kl 17.00. Vet dock inte vad man kan göra så länge här nere när man inte har något speciellt att plåta eller glömt en filmrulle hemma som jag gjort.
Dagen började med ett samhällsprov. Får la se hur det gick.
Senare idag blir det förhoppningsvis träning om inte min kropp stoppar mig helt.
PEACE.



Kommentarer
Postat av: Rinki

Hoppas att träningen går bra för dig och att din kropp orkar med det :).



Ja, motivation är svårt att hitta ibland, men du verkar vara på god väg i alla fall. Det jobbigaste är att komma iväg, men man får sparka sig själv lite extra så går det nog.



Håller även tummarna för att ditt prov gick bra!



Sv: Åh, kolla gamla fotoalbum tycker jag är superkul :). Hittade du något roligt?



Kram

2011-01-26 @ 19:00:30
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Morewishes

Boxningspass, så himla skönt.

Fast jag föredra thaiboxning, min kära sport!



Sv: okej.

2011-01-26 @ 19:08:10
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0