En lyckad kväll.



- God morgon (?).
Vaknade upp av att Amanda sa hejdå och åkte hem. Är inte ett dugg bakis idag vilket nästan är unbelievable!
Hur som, det ser nästan ut som om jag har dreads i håret nu så en dusch står högst upp på ''Att göra-listan''.

Igår åkte vi till Holm och firade vännerna Axel och Pece som har gått och fyllt 18 hela år.
Jag brukar inte gilla lokalfester med denna kväll var riktigt lyckad med mycket dans och dricka. Kvällen blir ju vad man gör den till och den blev great.

Nej, nu ska jag duscha och ta min dagliga dos av min medicin. Ska ta och kolla om jag fick till några roliga bilder från igår med som man kan bjuda på. Dock hade jag inte kameran på mig så mycket.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: MADDES

hehe okej, vissa kvällar är ju så

2011-01-22 @ 13:48:03
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0