Efter över en timmes box.



- Nu är jag helt död. Dagens träningspass var det jobbigaste sedan jag testade på Thaiboxning i fyra veckor.
Nu var detta vanlig boxning men fyfan vad slut jag var. Svettats lagom mycket måste jag tillägga, haha.
Som vanligt så fick jag köra med en kille igen. Förra gången var det en turk på 35+ och denna gången var det själva tränaren Per som är 30+ skulle jag gissa på. Fa vad han körde hårt men fett bra på att peppa en.

Nyduschad sitter jag på sängen och käkar yoghurt och frukter.
Ska försöka hålla sötsuget borta.

Tänkte köra Body Balance imorgon men det var fullt... Så det blir antagligen ingen mer träning för mig denna veckan. Eller? Får se hur och vad jag orkar.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt med box

2011-01-27 @ 11:13:15

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0