Bilder ur arkivet.


1. Mamma och jag. 2. Efter en lunch med Alicia. 3. me. 4. me.
5. me. 6-7. Våffelkväll med Elina och Samuel.

- Tja allesammans. Snart ska jag börja fixa mig och käka. Runt 18 tiden åker jag ner till Sara & co för att förfesta. Sedan drar vi vidare på lokalfest där vi ska fira tre vänner som fyller 18år.
Vi får hoppas på att denna 18års lokalfesten blir lika lyckad som den senaste.

Nu ska jag välja ut kläder och dricka te.
Haft musikkrig med grannen och tror jag vann, haha.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Rinki

Jättefina bilder och av de bilderna du lade upp från när du var yngre så ser man verkligen inte att du har varit överviktig.



Haha, grattis till att du vann musikkriget också ;)



Sv: Oj, shit! Kan förstå att det vände upp och ned på hela ditt liv; det låter verkligen invecklat. Vill du prata om det så lyssnar jag gärna.



Hur har dagen varit annars?



Kram

2011-01-29 @ 21:15:27
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Lisa

vore kul om du kunde posta några bilder från din kväll :D alltid kul att se på dina foton du är ganska duktig :D



en fråga vad har du för kamera + obejtiv? kram.

2011-01-30 @ 18:02:30

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0