6 månader fram och jag lever i en av mina drömmar.



- Om exakt 6 månader har jag flyttat ner till saknade Grekland och går Bartenderskolan på Kos i en månad.
Om exakt 6 månader har jag min första professionella bartenderlektion. Wow, det pirrar till i magen bara jag tänker på det.

För er som sett programmet ''Bartenderskolan'' på TV3 vet vart jag kommer hålla hus.

Vad som kan hända då får ni ta och se sen...
Åååh, en av mina önskningar har gått i uppfyllelse. Gud vad glad jag är att jag ska få åka dit.
Många säger att jag är en drömmare, men vad är drömmar till för om inte att förverkligas?

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fin den översta bilden var! =)

2011-01-11 @ 15:07:57
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: carro kristoffersson

Åh vad kul! Jag går den kursen i sthlm nu :) hoppas du får både johannes Kinch och palle rosén som lärare, dom är helt sanslöst duktiga!

2011-01-11 @ 21:59:18
Postat av: Mimmi

Jag brukar titta in här då och då, gillar att du har så mkt bilder! :)



Gud vad roligt att gå bartender utbildning och plus utomlands.

Det är något jag också har velat göra! :)

Du måste uppdatera medan du är där! :D

2011-01-12 @ 16:01:32
URL: http://morewishes.blogg.se/
Postat av: sandra-en bra blogg!!

fan vad roligt :D

2011-01-12 @ 16:05:25
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0