AT THE HOSPITAL.



- Har varit på sjukhuset och tagit en massa prover. Över 20st på båda mina armar. Men det gick lätt som en plätt.
Mamma var med så timmarna gick väldigt snabbt när vi satt i väntrummet flera gånger och kommenterade alla, tramsade och snackade skit samtidigt som vi drack te.
En ganska mysig vistelse på sjukhuset faktiskt.

Sen drog vi till stan för att köpa ett busskort men så blev det fel så får åka in och byta det...
Köpte lunch på Hello och sedan promenerade jag till skolan.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: MICHELLE

Älskar inspirationen i bilderna. Och headern, såå fin!!

2011-02-10 @ 00:43:54
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0