HEJDÅ SVERIGE, HEJ MITT HEMLAND.



- Nu är allt packat och klart och jag är mätt men stressad.
Om några minuter stänger jag ner allt och lämnar Halmstad för att bila ner till Malmö och därefter hoppa på flyget som tar oss ner till mitt lilla fina Polen som jag saknar så. Hälsa på släkt och vänner, springa i stora shoppingcenter och äta mormors goda polska mat ett tag är helt OK.

Skönt att få komma iväg. Uppdatera kommer jag givetvis göra men hur aktiv jag blir kan jag inte säga.
Ska göra mitt bästa!

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0