BLOGGEVENT & PARTY 100% LYCKAT.



- Vilken lyckad kväll och natt! Blogkeen eventet var hur lyckat som helst med goodiebags, middag och fest med en massa underbara bloggare.
Favoriterna igår var två pratgladabloggare jag inte kommer ihåg vad de heter samt kändisfrisören Bobby, Sonia och Vanessa från Big Brother och sist men inte minst Robin Gustafsson, den underbara komikern från Anna Anka söker assistent. Fan vad kul det var.

Dock ville inte Kissie vara med på biler eftersom hon ska opereras idag. Well well..
Sen drog jag och Erik vidare mot söder för att träffa Nicky Sthlm en snabbis och sedan hem till Anna.

Tack alla för en toppen natt i Stockholm igen!

PEACE.

Kommentarer
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Tack för igår! :D

2011-12-08 @ 13:41:54
URL: http://FLAVOURED.se
Postat av: Art By Tina - Tävla om en lucka i illis-kalendern!

Låter trevligt. Ibland surar man ju lite över att man inte befinner sig i storstaden. Missar alla trevliga event man blir inbjuden på. Fats ibland kan man ju ge bort inbjudningarna till vänner som blir glada=)

2011-12-08 @ 17:58:18
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0