MY FUTURE -6 MONTHS.



- En fett skönt arbetspass inatt som avslutades med lite after-work på B&B som vanligt.
Mamma tyckte att det luktade alkohol i mitt rum när hon kom in imorse vilket är konstigt då jag drack 1/4 av någon drink vilket inte borde märkas då mamma inte märkte något när jag hade tagit fyra shottar och cider en annan natt. Konstigt det där..

Sitter och lyssnar på musik och försöker reda ut bland mina tankar kring framtiden.
Det kommer vara fullt upp nu de kommande månaderna känner jag.
En eller två spelningar i början av våren, bo en månad i Stockholm p.g.a praktik, jobba jobba jobba i baren när jag är i Halmstad, upp till Göteborg för att försöka hinna hänga mer med vänner och syskon, små weekendtrips runt om i Skandinavien som vanligt och sedan balen i maj, studenten i juni och skolan under 5 månader.

Så ser mitt kommande halvår ut just nu, och att det är nyår imorgon känns minst sagt overkligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dina inspirationsbilder. :D

2011-12-30 @ 20:17:27
Postat av: Emmababy

Godkväll. haft en bra dag? =)

2011-12-30 @ 21:33:10
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0