MUS // TVÄTT // BARNPASSNING // ROCKRADIO.



- Vaknade av att brorsan hoppade upp på min säg och sa att det var en mus i vardagsrummet. Men när jag tagit på mig klackarna (ifall det skulle vara något skumt djur på golvet) så visade det sig att grannarna gjorde något med väggen så att det lät som om någon skrapade på vår vägg.

Efter frukosten fixade jag handspa av de härliga produkterna jag fick i en goodiebag på det senaste bloggeventet och därefter satte jag igång med tvätten. Så nu springer jag upp och ner från lägenheten till tvättstugan samtidigt som jag passar brorsan och hans kompis.

Lyssnar även på min nya favoritradio där det bara spelas rockmusik, idie och ols-school.
Snart måste jag ner till tvättstugan igen.

PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0