TOUCH-UP PRO BLEKNING.



- I måndags gjorde jag en Touch-Up Pro blekning hos Alexis på Alexiskliniken i Göteborg.
Det är en 20min förbättringsblekning för de som blekt tidigare eller de som väljer ett billigare alternativ.
Som ni flesta vet så blekte jag mina tänder i augusti och nu kände jag för att passa på att göra en Touch-Up Pro blekning lagom till jul och nyår. Och givetvis så blir det ett vitare resultat direkt efter behandlingen.

Fick även med mig en blekningstandkräm från Brilliant Smile och munskölj.
Julen kom tidigt i år!

För att boka tid eller mer info hittar ni HÄR.

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Det där skulle jag vilja göra :D

2011-12-13 @ 19:17:08
URL: http://emelieschristmas.blogg.se/
Postat av: SAGA

Yep :)

2011-12-13 @ 22:09:05
URL: http://sagalinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0