A GREAT START IN STOCKHOLM.



- Vilken bra början på min Stockholmsweekend. Lunchade med Jonas från Bartenderskolan (inte då jag ar där utan då de gjorde serie för TV3) och Sol Fest & Oroliga Föräldrar. Sen sprang jag runt i affärer och hängde på Beyond Retro med Cristopher och Charlie ett tag och där jobbade vinnaren av STYLISTERNA Niklas på Kanal5.

Sen kom Anna och vi drog och käkade. Därefter drog vi på ett event inne på The Livingroom - Collage. Där bjöd de på en god pastarätt och en massa gratis drinkar. Sånt går ju inte att tacka nej till.
Därefter skulle jag säga hejdå till några som jag gjort lite bloggjobb med som befann sig där och fick hem en riktigt bra goodiebag.
Så fort jag kommer hem så ska jag visa er vad jag fick med mig hem.

Nu ska jag fixa mig och sedan dra ner till Finest kontoret.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Tävla om en lucka i illis-kalendern!

Låter verkligen great!

2011-12-02 @ 21:00:36
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0