FlariCompetition,Beach,Dinners,Studies,Bar.


Flair competition på stranden där vänner och några andra vart med.


Killarna fick fotmassage.


När jag kom ut från duschen hittade jag en däckad vän. Så vi vart tvugna att jävlas lite.


Extralektionen i skolan.


Selja hittade Kos vitaste rumpa.


Joakim visade hemliga egenskaper.


I went nuts with donuts.


Körde på lyxmiddag en kväll.


Jag och Erik aka. Partysvensken försökte plugga inför teoriprovet.


Backbaren som vi använde oss av.


Frontbaren/batteriet.


Igår var jag så deppig och utmattad från resan och alla hejdå pussar och kramar så jag somnade runt kl 20 och vaknade upp runt 08 idag.
Nu ska jag ta och fixa ihop lite frukost, en aning nyttigare än den jag haft i en månad och sedan dra till läkaren för att se om de kan bota mig Kos-sjuka då jag hostar så att jag nästan kvävs och är beroende av hundratals näsdukar.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: S'

lite så! :)

2011-08-08 @ 10:53:13
URL: http://sannaisidorsson.devote.se
Postat av: Mimmi Naveed

:)

2011-08-08 @ 12:09:33
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: simone

Vilka skööna bilder :D ska de tinte vara hemliga kunskaper där dock? m det handlade om att måla :P

2011-08-08 @ 13:04:17
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0