BRILLIANT SMILE @ ALEXIS KLINIKEN.



- Here it is! Någa halvtnobbade bilder som jag försökte klicka fram under gårdagens tandbleknings behandling på Alexis Kliniken. Det tog ca 1.5h och nu känner jag att jag kommer le lite mer än vanligt.. haha. Iallafall i början.
Kommer lägga ut bättre bilder någon gång. Ska sen om jag kan fixa före&efter-bilder. 
Kliniken ligger uppe i Göteborg mitt i stan och kan verkligen rekommendera det.
Några andra kända som gjort samma behandling som jag gjort är en an de skönaste killarna jag vet Robin Gustafsson (Anna Anka söker Assistent & stand-up komiker), Fortesa (Andra Avenyn), Erik Segerstedt EMD (idol), Isabella Löwengrip (Blondinbella), Carolina Gynning, Petra Tungården (METRO & bloggare) , Bingo Rimér, Natacha Peyre, Sibel, Sean Banan, Idol Eddie, Daniel Afshinnejad (bloggare), tjejerna från Love Generation, KISSIE, Big Brother Martin, BB Minela (bloggare), Yousef Hariri (bloggare), Rosanna Charles (bloggare), Jackie Ferm (Paradise Hotel & Bloggare), Linda Rosing, Viktor Frisk (modell & bloggare) och några TopMode tjejer samt de som kom längst i IDOL 2009 & 2010 plus en hel del andra som ni kan hitta HÄR.
För mer info gå in på Alexis Klinikens hemsida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad coolt att du får sånt för du är stor bloggare

2011-08-30 @ 11:09:43
Postat av: angelica; photo&FASHION ♥

vill ocksåå!:D

2011-08-31 @ 19:59:17
URL: http://onlyangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0