SOMETHING NEW?



- Satt och funderade på tatueringar för en stund sedan och tänkte bara berätta att min senaste tatuering "Allseende ögat" inte är klar än. Jag har nämligen tänkt mig att fylla i det med färg. Har bestämt en del av det men har fler färger att klura på så vi får se när det blir. Troligen om en månad eller liknande.
Snart börjar religion lektionen och jag är fast på några utländska bloggar. Massa om svenska ungdommar i åldrarna 17+ som åker utomlands som utbytesstudenter och andra som luffar runt och backpackar överallt i världen. Gud vad avundsjuk jag blir och är helt inne i mina dagdrömmar för tillfället. Men nu måste jag sluta för lektionen börjar snart.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: - Swedish Source Of The PLL

sv: usch då...

2011-08-31 @ 15:46:50
URL: http://prettylittleliarsserien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0