About last night.



- shot by tommy ton for style.com


Det blev inte som tänkt igår. Jag föll för grupptrycket och hängde med några hundra från Halmstad till Grand i Falkenberg för att ge dessa ''gymnasiediscon'' en sista chans. Det gjorde jag inte rätt i... Den var 70% yngre folk, 80% tjejer, 60% fjortisar 80% av alla killar var kortare än mig när jag hade klackar. Alltså var den vääääldigt få som var över 170cm (enligt mig själv). Det är sjukt att nästan alla killar från Falkenberg är så korta. Det var för mycket folk, spya på golvet, svettigt och trångt... Det ända som var roligt var bussresan fram och tillbaka samt häng i baren med Natha. Och drama? Jodå, det var det inte ont om.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: liindblaads

hehehe joo klart man kan:O brukar alltid hitta ngt i efter skolan i halmstad när man ska hem :P

2010-10-09 @ 21:21:46
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Anonym

- du har alltid så fina bilder!

2010-10-09 @ 23:37:44
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0