Hejdå Enköping och Hej Stockholm.


Ph 1: tv6.se/paradisehotel
Ph 1: finest.se


Tja alla. Jag var så sjukt slö och trött hela dagen igår och fattade inte varför eftersom jag som länge. Men sen kom jag på det. En hela dag utan kaffe!

På kvällen drog jag och Sebastian in till Enköpings centrum och käkade massa gott på en Kinarestaurang. Sedan satte vi på en film, gammal klassiker. Som jag inte sett tidigare -Pulp Fiction. Men så trött som jag var så somnade jag ganska så snabbt.
Nu är jag i alla fall uppe och vi ska snart äta.
Sedan tar jag tåget in till Stockholm och möter upp killen på bilderna ovan, Patrik B!
Kommer bo hos honom fram tills på söndag.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: emmaa

kom just ut ur duschen, själv?:)

2010-11-04 @ 14:16:34
URL: http://emmasvaan.blogg.se/
Postat av: Isabella Luther

Svar: jaså de gör du :D



Musik. Halvsover. Dudå? =)

2010-11-04 @ 17:23:46
URL: http://isulu.blogg.se/
Postat av: Anonym

såg att du var uppe på en skvallerblogg. :)

2010-11-05 @ 20:40:49
Postat av: Anonym

vilken skvallerblogg?

2010-11-07 @ 15:55:59

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0