Flames.


- Fet låt. Lyssnar om och om igen.

Tja alla härliga. Sorry för bad update. Daniella kom och väckte mig och mer behöver jag nog inte förklara. Käkade, fotograferade och hängde lite här hemma bara. Skönt som fan när man är så seg som jag har varit. Nu har hon åkt och jag ska ta och slänga i mig lite mat.

Shit, är klockan inte ens fyra?! Jag som trodde att den var runt sex. Det är ju så sjukt mörkt ute. Blää...
Ikväll blir det nog lite häng hemma hos någon i trion (Daniella, Noemi och Tilda) eller på något mysigt ställe förhoppningsvis.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Okej, nice (y)

2010-11-13 @ 15:59:19
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: SHMS - Sarah ;)

xd

2010-11-13 @ 16:15:26
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0