L o s t .



Idag solade jag en stund på balkongen när jag vaknade och sedan åkte jag till ska och lunchade med Sarah. Vi satte oss även i Picasso parken och tog några bilder och snackade.

Runt halv sju var jag hemma och letade fram lite kyckling till kvällens grillning. Sedan cyklade jag ner till Elina och Samuel. Pontus, Nathalie och Peo var även där. Grillning, tv och snackas var vad det blev under kvällen.

Nu håller jag på att fixa en överraskning till en vän men vad kan jag inte säga ännu.

/R <3

Kommentarer
Postat av: my

Sv; nej inte i uttagningen ;)

2010-05-03 @ 09:36:22
URL: http://myranw.blogg.se/
Postat av: Dusko.S

Haha. Tack ;)

2010-05-03 @ 10:18:12
URL: http://duskoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0