She's back with news.



Tjaaaaaaaaa! Paparazzibecka är tillbaka, med nya bilder, videoklipp, händelser och kunskaper.
Kom hem från Arvikafestivalen idag, min livs första festival och om det bar kul? Oooh ja! Träffade en massa galet härligt folk, fick se mitt favorit band- då sångare sedan blev efter min favoritlåt, men det berättar jag mer om en annan dag m.m.

Det var helt enkelt galet. Skratt, ilska, trötthet, berusning, värme, svett och tårar, kyla och regn. Ja, precis allt.
Nej, nu ska jag käka lite, fixa hemma, lägga in bilder och videoklipp på datorn m.m.

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: ja :D!

2010-07-19 @ 08:11:15
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv: okej vad kul:)

2010-07-19 @ 14:58:33
URL: http://lodisjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0