Plagg inför Båstad.

Tjaaa!
Vaknade med snurrigt huvud sedan igår kväll och tryckte snabbt i mig några mackor och hoppade i Samuels cabbe med Elina och körde till Tylösand. Träffade b.la Tilda, Natha, Carro, Kevin, Sofia, Moa, Fredde, Joper, Hampe, Atte m.m.

Nu håller jag på att fixa lite käk i väntan på att Tilda ska komma hit en stund. Senare idag åker jag förhoppningsvis till Siri eller Sara för att boka Arvikabiljetter.

Här är några plagg som jag ska ha under modelljobber i Båstad i slutet av nästa vecka.
(Ej bestämt vilka plagg dock.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång är du?

2010-07-04 @ 18:46:38
Postat av: R

Superfina bilder :) du var snygg i allt, bikinin var skitsnygg. Vad är det för modelljobb? Vilka är det som anordnar?



Kram

2010-07-04 @ 19:33:42
URL: http://thenightslight.blogg.se/
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Ja jag med! :D

Snygga outfits! :)

2010-07-04 @ 21:47:46
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: R

Vad blir det för film?

Modellerar du för dem? Är du med i någon agentur?



Kram

2010-07-04 @ 23:34:16
URL: http://thenightslight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0