Night n' day.



Heej heeej.
Igår blev det, kebab, pizza och jordgubbar ute med några vänner. Det spelades även en del GuitarHero och kollades filmer. Kvällen avslutades med att fem vänner sov över och jag och Tilda hade kuddkrig/brottades till söms.

Vaknade kl 10 och fixade frukost, sen vaknade Kevin (de andra hade åkt tidigt p.g.a jobb m.m.). Satt vid datorn, lyssnade på musik m.m. Nu har han åkt hem och jag ska nog duscha om en stund.
Nu ska jag ringa min efterlängtade vän som kommit hem till Sverige.

PEACE!




Kommentarer
Postat av: S A N N E

fin blogg du har (:

2010-07-06 @ 13:39:05
URL: http://sssssannes.blogg.se/
Postat av: dusko.s

Tack så mkt! Äre fest i Halmstad nu såhär vid sommartid elr. Hörde att afterbeachen var grym.

2010-07-06 @ 14:27:09
URL: http://duskoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0