M i s s I t .


Pic: Canon 1000d
Jag saknar redan Stockholm. Buhuu... Halmstad är en jätte tråkig stad som bara är bra på sommaren. Men vad ska man göra åt saken? Vänta tills man gått ut gymnasiet och sedan lämna skiten efter sig. Sounds good!

Jag har varit jätte förkyld och seg idag... På morgonen åkte jag till polisen med Daniella och Tilda. Det gick bra och vi får hoppas på att det blir något av detta. Efter förhöret gick vi och åt lite på Espresso House.
Slutproduktionen på 3:ornas dans vad grym! Slutade tidigare idag. Punks slut.

Nu ska jag duscha och sedan äta och tv mys. Gilla't!
/R <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar din blogg starkt! GO GIRL!!!

2010-01-28 @ 19:25:28
Postat av: Linn-Lay

ahha ok :) vad händer dena helgen då?

2010-01-28 @ 19:40:03
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Izabella

just nu så väntar jag på att robinson ska börja ! :) vad gör du själv?

2010-01-28 @ 19:49:57
URL: http://izu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0