Förbereder.



- Tja alla. Nu har jag köpt allt som behövs för att blanda till drinkarna som Johan tipsat om. Bäst för honom att de blir goda nu... Amanda kommer hit runt sju tiden och där börjar vi förkröka. Min klänning är äntligen fixad och nu har jag ett par hela strumpbyxor tills ikväll. Längtar tills jag testar den första drinken.

I köket börjar maten förberedas och jag sitter och läser lite drinktipps. Är helt inne i detta efter att jag bokat Bartenderskolan. Ser verkligen fram emot 2011!

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Emma♥

Detsamma!:)<3

2011-01-01 @ 03:46:53
URL: http://baraokej.blogg.se/
Postat av: i

hur är de idag? :)

2011-01-01 @ 10:46:50
URL: http://missbelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0