Göteborg i två dagar.


Photo: by me.
1: Utsikt från rummet jag sov i hos Oskar i Göteborg.
2: On the train to Halmstad.
3: My love.


Hej allesammans. Nu är jag hemma. Eller... Har varit hemma sen kl 13 idag.
Igår levde jag impulsivt och tog det första tåget jag såg till Göteborg. När jag var framme upptäckte jag att jag inte var lika rik som jag trodde. Började leta lite julklappar och sedan gick jag till Avenyn för att träffa Nicco från Rhodos.
Vi kikade i affärer och lunchade på mitt favoritställe. Kl 16 sa jag hejdå till honom och drog till Franks (som har sjukt gott kaffe) och fikade med min bror och syster. Promenerade runt i vintervädret mellan affärerna och vinkade hejdå till brorsan. Efter det åkte vi till en grekisk restaurang och käkade där i sällskap av syrrans pojkvän och kompis.

Självklart så missade jag tåget och drog hem till deras kompis för filmkväll och häng.
Kvällen slutade med att jag somnade väldigt snabbt efter att ha försökt få några bra bilder från fönstret hos syrrans pojkvän.

Kl 11.42 tog jag tåget hem till Halmstad igen och underhöll mig själv genom att käka, iaktta konstiga människor och snacka i mobilen med Noemi.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Nicho

Tack för en grym dag :D

2010-12-12 @ 15:54:29

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0